Πολιτική Επιστροφών

Στείλτε μας ένα ενημερωτικό email στο info@svarana.gr
Αν επιθυμείτε να ανταλλάξετε το/τα προϊόντα με άλλα από τη συλλογή μας, κάντε μια νέα παραγγελία με τα προϊόντα που χρειάζεστε και αναφέρετε στο πεδίο των σχολίων ότι αυτή η παραγγελία αποτελεί ανταλλαγή.

Στείλτε μας το δέμα, διασφαλίζοντας ότι τα προϊόντα είναι στην ίδια κατάσταση με αυτήν που τα παραλάβατε.Εφόσον το επιστρεφόμενο προϊόν περάσει τον ποιοτικό έλεγχο χωρίς προβλήματα, θα προχωρήσουμε σε αντικατάσταση, επιστροφή χρημάτων ή έκδοση πιστωτικού.

Σημείωση: Για την αποφυγή οποιασδήποτε ταλαιπωρίας, συνιστούμε να ελέγχετε το δέμα κατά την παραλαβή από την εταιρεία courier για τυχόν εξωτερικές φθορές ή ορατά ελαττώματα στο περιεχόμενο και στα προϊόντα μας. Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζεται άμεση αναγνώριση ευθύνης. Αν κατά τον ποιοτικό έλεγχο διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα στο επιστραφέν προϊόν, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για την επίλυση του ζητήματος.

Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, παρακαλούμε στείλτε τα στην παρακάτω διεύθυνση:
Svarana
Μουσών 11, Νεάπολη – Νίκαια,
Τ.Κ. 18452, Αττική, Ελλάδα
Τηλ: +30 6908665331


Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εφόσον δεν είστε ικανοποιημένοι με την αγορά σας. Μπορείτε να τα ανταλλάξετε με διαφορετικό μέγεθος ή χρώμα, με άλλο προϊόν, να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων ή να εκδοθεί πιστωτικό.
* Σε περίπτωση ανταλλαγής προϊόντος, το κόστος της νέας αποστολής (4€) επιβαρύνει εσάς.
* Αν ζητήσετε επιστροφή χρημάτων για μέρος ή για όλη την παραγγελία σας, το αρχικό κόστος αποστολής (4€) επιβαρύνουν εσάς (τα 4€ της αρχικής αποστολής θα αφαιρεθούν από το συνολικό ποσό επιστροφής).
Το ποσό επιστροφής θα κατατεθεί στον λογαριασμό σας εντός 10 εργάσιμων ημερών.
Το κόστος επιστροφής είναι δωρεάν ισχύει μόνο εάν επιλέξετε να επιστρέψετε το προϊόν μέσω ACS και ζητήσετε χρέωση παραλήπτη.
* Αν ζητήσετε πιστωτικό, θα σας αποσταλεί προσωπικό μήνυμα με κουπόνι αντίστοιχο του ποσού των επιστραφέντων προϊόντων. Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς.
Αν η ευθύνη βαραίνει την εταιρεία (π.χ. λάθος προϊόν ή ελαττωματικό), τότε τα έξοδα αποστολής καλύπτονται από την εταιρεία.
Μπορείτε επίσης να επιστρέψετε το προϊόν χρησιμοποιώντας οποιαδήποτε άλλη εταιρεία courier, με δική σας ευθύνη και έξοδα.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ:
Μέχρι να παραλάβουμε το προϊόν, η ευθύνη παραμένει δική σας. Συνεπώς, είναι σημαντικό να εξασφαλίσετε ασφαλή μεταφορά, ώστε να αποφευχθούν φθορές ή απώλειες που μπορεί να οδηγήσουν στην απόρριψη της επιστροφής.